Edge of the Earth
Into the Void
Snøbrettkjørerne Jeremy Jones og Elena Hight og skiløperen Griffin Post drar til Alaskas Glacier Bay-nasjonalpark for å prøve å stå ned Mount Bertha under svært farlige vinterforhold.
Kajakkpadlerne Ben Stookesberry, Nouria Newman og Erik Boomer drar dypt inn i Ecuadors enorme Llanganates-nasjonalpark for å prøve å padle ned Chalupas-elva.
Surferne Ian Walsh og Grant “Twiggy” Baker drar til Afrikas vestkyst i håp om å gjøre dens ville, uberørte kystlinje til den neste store surfedestinasjonen.