Fantastiske bakgårder
Følg James DeSantis, Garrett Magee og Melissa Brasier i Manscapers når de med korte deadliner forvandler golde uteområder til spektakulære oaser!
Water, fire and fountain grass
Melissa og teamet får problemer når de fnner vann under byggingen av en steinterrasse. Garrett lager en strandinspirert eng på taket.
To bee or not to bee
Manscapers prøver å skape en fargerik bakgård, selv om de nye kundene er allergiske mot bier. James og Mel går i gang med å skifte tak på en bolig i East Village.