Favourites By
I dagens Favourites By har 24Kitchen-kokken Lange Frans bestemt seg for å lage spagetti med tomatsaus og kjøttboller etter en oppskrift han lærte av faren sin.
I dagens Favourites By tilbereder 24Kitchen-kokken Hugo Kennis balsamicolakkert andebryst med kandisert kumquat og bresert kalvekinnn med sopp of fennikelrisotto.
I dagens Favourites By lager 24Kitchen-kokken Roberta Pagnier crema di burrata med tomater, ossobuco alla Milanese med gremolata og safranrisotto og drinken scroppino.