Frie tøyler
Naerbildet
Når Mia insisterer på å sitte på Raven for å fotograferes, må Zoe roe ned villhesten slik at han kan sales opp. Rosie snikleser morens dagbok fra barndommen.
Zoe trosser moren sin og sniker seg ut i stallen for å finne ut om mistankene henne stemmer. Der får hun sin første ridetime og tar Pin på fersken.
Mia inviterer Rosie til å overnatte. Zoe og vennene hennes finner en inngravert ridepisk som kanskje ble etterlatt av en hestetyv.
Zoe finner ut hvorfor moren hennes ikke ga henne lov til å ri. Jade avslører hemmeligheten om Ravens fortid. Becky beviser for Ben at hester er bedre enn firhjulinger.