Del én følger George fra barndommen og inn i Beatles, frem til gjennombruddet i 1964 og innspillingen av "Sgt. Pepper"-albumet.
Del to følger George inn i perioden etter Beatles, inkludert suksessalbumet "All Things Must Pass", konserten for Bangladesh og mer.