Horror At The Cecil Hotel
Når Elisa Lam forsvinner etter å ha sjekket inn på LAs beryktede Cecil Hotel, blir hun den siste i en rekke merkelige saker. Hva skjedde med henne?
På LAs beryktede Cecil Hotel er et dødsfall alltid mistenkelig. I 1962 ble en eldre mann og en ung kvinne funnet i en blodpøl, og etterforskerne hadde ingenting å gå på.