Hot Yachts Miami
På Fort Lauderdale Boatshow møter vi den glamorøse Katya, som er mentor for nykommeren Vika, som ennå ikke har fått til et salg.
Vika lar seg sjarmere av Nick, til tross for mentoren Katyas advarsler. Den rivaliserende megleren Kaile er rasende over Vikas skitne taktikk, noe som fører til en konfrontasjon.
Yachtmeglerne er fortsatt preget av Vikas og Kalies ordkrig. Nick overrasker Vika med en spennende fisketur, noe som utløser et lidenskapelig eventyr.