Jamie Cooks the Mediterranean
Jamie drar til Hellas, til øya Skopelos og Thessaloniki. Han lager et røkt aubergineflatbrød og en sitrongrillet kylling med tzatziki og ris.
Jamie reiser til Tunisia for å møte tradisjonelle couscous-produsenter, smake på deilig gatemat og bli invitert til å lage mat sammen med lokale kokker. Jamie lar seg virkelig inspirere!
Jamie drar til Marseille. Inspirert av den fantastiske sjømaten, de tradisjonelle smakene fra Provence og de multikulturelle rettene som serveres, tilbereder Jamie sine versjoner av kjente retter.