I'm watching you
Familien planlegger en fest for mamma og pappa i anledning bryllupsdagen, Kim stiller opp på Tyra Banks Show for sitt første store intervju, og Kourtney må håndtere relasjonsdramatikk.
Kris' travle dager med jobb og barn begynner å ta på, så hun ansetter en barnepike for å få litt hjelp i huset. Samtidig vurderer Kim å sparke henne som manager.