Kengan Ashura
Ohma Tokita entrer en hemmelig verden der forretningskonflikter avgjøres med brutale gladiatorkamper. Glem pengene, alt han vil er å kjempe – og vinne.
Kengan
Styreleder Nogi innkaller plutselig den ubetydelige medarbeideren Kazuo Yamashita til et møte og gir ham et uventet - og uønsket - nytt oppdrag.
Ohma tror han har overtaket, men Jun Sekibayashi minner ham raskt på at profesjonelle fribrytere er gode skuespillere - og de elsker å lage show.
Ohma havner plutselig i en skikkelig slåsskamp. Over 100 krigere er innelåst i et rom, men bare fem kan gå videre til finalen i turneringen.
Mens noen prøver å nyte tiden om bord på luksusskipet, legger andre strategier i kulissene, og en smart shogi-spiller gjør et uventet trekk.