Kourtney & Kim Take New York
Kim oppdager at Shengos visum holder på å utløpe. Kourtney og Scott sliter med å få tid for seg selv.
Kim mottar et uventet tilbud om å spille inn en singel sammen med superstjernene i The Dream, men nervøsitet tvinger henne til å tenke seg om.