Økonomiske utfordringer, en tom kundeliste og en falleferdig bungalow som kontor tvinger bryllupsplanleggerne Tara Khanna og Karan Mehra til å tilpasse seg en ny, ubehagelig status quo. Med konsekvenser som også merkes i deres personlige liv, fortsetter de å levere eventyrbryllup. Men bak all Delhis bryllupsglamour ligger fordommer like dypt forankret som tradisjonene.