Margo’s Got Money Troubles
Margo, datteren til en tidligere Hooters-servitør og en eks-wrestler, er en nylig college-dropout og aspirerende forfatter. Med et nytt barn, stadig flere regninger og stadig færre måter å betale dem på, må Margo finne en vei videre.