Seks bestevenner går i gang med en episk helg for å feire at de blir uteksaminert fra college, men feiringen tar en dødelig vending. Nesten 20 år senere blir de overlevende motvillig gjenforent når en utpressingsmelding truer med å avsløre sannheten om den skjebnesvangre natten.