One Perfect Shot
Patty Jenkins
Filmskaperen Patty Jenkins skildrer sin lange reise mot det å bringe «Wonder Woman» fra 2017 til filmlerretet.
Den legendariske manusforfatteren og regissøren Aaron Sorkin forteller om sin utvikling som filmskaper og ser til slutt nærmere på «The Trial of the Chicago 7», hans historiske drama fra 2020.
Filmskaperen Kasi Lemmons skildrer sin minnerike karriere, fra å spille i filmer som Spike Lees «School Daze» til å skrive og regissere sin første film, «Eve’s Bayou», og til å bringe den Oscar-nominerte filmen «Harriet» fra 2019 til liv.
Jon M. Chu forteller om sin reise med å regissere den Golden Globe-nominerte filmen «Crazy Rich Asians» og det å skape filmens overdådige bryllupsscene.