Scars of Beauty
Etter å ha sett Cléo bli arrestert, går Sofia inn i sin mors underdanige rolle i Lolas hjem. Samtidig truer Lola med å avsløre Rebecas sak.
Når hun besøker moren sin, oppdager Sofia sannheten om Lola og bestemmer seg for å avsløre bevis om Rebeca til politiet.
Viviane mistenker at Lola, Rog og Benjamin er innblandet i Rebecas sak. Paixão-familien får gode nyheter.
Etter et tragisk tap, begynner Elvira og Lino med blanke ark med Sofia. Lolas drømmer går endelig i oppfyllelse i hennes nye bryllup.
Fast bestemt på å ta hevn, bytter Sofia identitet for å få nye kontakter, og hun ender opp på Rogs klinikk.