Scent of Time
Mens Hua Qian prøver å gjenopprette butler Mus rykte, får hans datter Mu Yao arbeid hos familien Zhong, i håp om å samle bevis mot Hua Qian.
Mens Zhong Xiwu setter Hua Qians sanne karakter på prøve, avslører Mu Yao sine virkelige hensikter for Zhong Yelan.
Mens Hua Qian prøver å få Mu Yao på sin side, hyrer familien Zhong tiggeren Hua Rongzhou som vakt.
Zhong Yelan overhører Hua Qians avslørende samtale med Zhong Xiwu. Mu Yao får et tilbud av en mystisk tyv som kan renvaske hennes fars navn.