Regissør Peter Stormare, Glenn Lund
Peter Stormare og Elroy Balgaard forsøker sammen å løse mysteriet om en runestein i Kensington, USA, hvis autentisitet har blitt stilt spørsmål ved siden den ble funnet for over 100 år siden.