The Good Fight
THE GOOD FIGHT utspiller seg ett år etter siste episode av The Good Wife. Diane Lockhart presses ut av firmaet Lockhart & Lee, etter en stor økonomisvindel gjør henne konkurs, og ødelegger ryktet til guddatteren Maia Rindell. Diane og Maia starter hos Lucca Quinn i et av Chicagos største advokatfirma, hvor de forsøker å gjenreise karrierene sine og løse mysteriet om svindelen som ruinerte dem.
Innvielse
Ett år etter hendelsene i siste episode av «The Good Wife» har en enorm finanssvindel ødelagt omdømmet til en ung advokat, Maia Rindell (Rose Leslie), og samtidig ført til at hennes mentor og gudmor, Diane Lockhart (Christine Baranski), mistet alle sparepengene sine. De blir tvunget ut av Lockhart & Lee og slutter seg til Lucca Quinn (Cush Jumbo) i et av Chicagos mest fremstående advokatfirmaer.
Adrian og Barbara innser noe grusomt om en profilert klient. Når Lucca hjelper Diane med en sak, møter hun en større utfordring enn hun hadde regnet med, i form av statsadvokatkontorets gullgutt, Colin Morello (Justin Bartha). Maia besøker faren sin i fengsel.
Diane og Lucca representerer en kvinne som har overlevd eggstokkreft, og som nå ønsker å få tilbake fostrene hun tidligere hadde donert bort. Maia blir offer for en falsk konto i sosiale medier. Mike Kresteva besøker Reddick, Boseman & Kolstad. Matthew Perry spiller en gjesterolle.