The Great Soul Food Cook-Off
Welcome Down Home
Kokkene konkurrerer i en utslagsrunde før de lager innovative retter med kjente soul food-ingredienser som okra og søtpotet.
For å få en plass i finalen må kokkene lage sin egen vri på soul food-desserter med hjelp fra uventede soussjefer.