The Marlow Murder Club
En pensjonert arkeolog blir tilfeldigvis vitne til et brutalt mord. Når hun begynner å snoke i hva som har skjedd, får hun snart med seg den frustrerte prestefruen Becka og hundelufteren Suzie. Samtidig som de tre amatørdetektivene etterforsker det brutale mordet, oppstår det et overraskende vennskap.
I sesong to av The Marlow Murder Club er livet i byen på vei tilbake til normalen, etter de grusomme trippelmordene som rystet lokalsamfunnet. Når en ny bølge av mystiske hendelser rammer innbyggerne, kaller politiet inn den pensjonerte arkeologen Judith Potts, prestefruen Becks Starling og hundelufteren Suzie Harris for å løse saken.