Lindy Chamberlain: The True Story
Lindy Chamberlain har vært i nyhetene i Australia siden 1980, da en dingo tok hennes hjelpeløse baby. Saken vokste seg stor på grunn av fordommer, egoistiske politikere og hensynsløse medier.
Tre år inn i sin livstidsdom blir Lindy Chamberlain plutselig løslatt fra fengselet, men kampen for rettferdighet fortsetter fortsatt i dag, 40 år etter datterens tragiske død.