Born Like Me
Boys of Steel
Giovanni og Owen har begge en sjelden tilstand som heter Schwartz-Jampels syndrom. De møtes for første gang, deler sine tanker og starter et helt spesielt vennskap.
Tiffany på 30 og Yajaira på 27 har Jarcho-Levins syndrom. Kan møtet deres bety vennskap og svar på livslange spørsmål?
Austin er 15 og født med Goldenhars syndrom. Elena på 12 er blitt mobbet fordi hun ser annerledes ut, og føler seg ensom. Vil et møte mellom dem gi det vennskapet de begge ønsker?
Bobbi på 49 og Kenny på 45 har begge lamellær iktyose. De reiser på tvers av USA for å møtes for første gang, og det blir begynnelsen på et vennskap som forandrer livene deres.
Tvillingene Andrew og Brandon på 7 har ektodermal dysplasi. Denne tilstanden isolerer dem. Kan møtet med 11-åringen Josh, som også har ED, gi dem et etterlengtet vennskap?
21-åringene Tiffany og Destiny har aldri møtt hverandre, men de lever begge med sykdommen osteogenesis imperfecta. De legger ut på en reise de aldri hadde trodd skulle bli mulig.