Unanchored
En gruppe på ni nære venner tar en pause fra karrierene sine, og drar til Bahamas for å oppleve sitt livs eventyr, og seile i tre uker!
Danielle og Barrett feirer sin første romantiske milepæl, mens Rachel bestemmer seg for å ta en alvorsprat med Albie. Vanessa blir irritert på Max når han bringer en annen jente ombord i båten.
En tropisk storm tvinger crewet til å flytte en fest fra båten og til land. En drikkelek tvinger frem hemmeligheter som kanskje er for drøye til å dele.
Sjokket etter den store avsløringen om at Barrett har ligget med Rachael har enda ikke lagt seg, men vennegjengen lar seg ikke stoppe, og drar til Tahiti Beach for å ha det kjekt i solen.
Kaptein Jack kaller inn til møte på grunn av kranglingen mellom Vanessa og Rachels, men når Danielle finner ut at Rachel ikke er invitert på fremtidige turer, havner Chelsi i en vanskelig situasjon.