De fire medlemmene i Greta Van Fleet – brødrene Sam (bass, keyboard), Jake (gitar) og Josh Kiszka (vokal), og barndomsvennen Daniel Wagner (trommer) – vokste opp i en småby i Michigan på en diett av blues og klassisk rock. De fant hverandre gjennom en felles kjærlighet for natur og støy, og lager rockelåter store nok til å fylle vidstrakte sletter. Musikken føles som om den er hentet fra en annen tid, med hint av den elektriske energien til Led Zeppelin og Cream. Hør på den nye singelen «When the Curtain Falls», og se vårt eksklusive intervju og kortfilm.