Å lytte til Jessie Reyez kan være en intens opplevelse, fordi du får servert ufiltrert funk direkte fra hennes emosjonelle episenter. Den spirende colombiansk-canadiske artisten uttrykker seg best når hun gjør det gjennom sin dypt personlige R&B og hiphop. Som hun selv sier: «Jeg liker å synge om ting jeg ikke liker å snakke om». I dette intervjuet snakker Up Next-artisten med Apple Musics Nadeska om hvordan gateopptredener utviklet ferdighetene hennes, råskapen i tekstene hennes, og hvilken låt hun emosjonelt måtte forberede familien sin på å høre. Se intervjuet, sjekk ut Up Next-kortfilmen hennes, og lær alt om Jessies musikalske reise så langt.