Veiens helter
En bil står i flammer på E4 og Pelle i veipatruljen skynder seg dit. Tungbergeren Charles reparerer en buss på motorveien ved Nacka.
En personbil har stoppet i Årstatunnelen. Soffan får melding om en bil som har veltet, og skynder seg dit. Gojan oppdager en ulykke ved Järva kro.