Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D 11. From The Ashes
S6, E11: As Izel intends to move the Monolith energy, the agents figure out ways to counter her possessions. Meanwhile, Daisy makes an affirming discovering about Sarge and accepts him as an ally.