A Scandi Flick
S5 E1: Jeremy, Richard and James head to the Scandinavian Arctic Circle. Driving their favourite rally cars, the boys embark on a catastrophe-filled adventure, taking in Cold War submarine bases, frozen lake racetracks and ski resort chaos.