Jeongnyeon: The Star Is Born Act 3
S1, E3: Jeong-nyeon struggles to portray her character and faces an unexpected crisis during her first performance. She is also in danger of violating the troupe's rules by secretly working at a coffee shop to help out the injured Joo-ran.