S1, E5: Betrayus finds out Pac-Man's weakness is food. So Betrayus forces Inky, Blinky, Pinky, and Clyde to make Pac-Man too full to eat ghosts. When the ghosts steal too much food, President Spheros limits him to three meals a day, but Betrayus makes him eat Netherworld food. He gets full and ghosts attack, but Clyde burps him and he eats the Ghosts. Back in the Netherworld, there is no more food.