Like a Dragon: Yakuza Ambition/Desire
S1, E2: Kazama, who runs the Sunflower orphanage, hoped that Kiryu, Nishiki, Yumi and Miho would lead honest lives, but they are plunged into the underworld of the yakuza; in 2005, tensions among Omi Alliance and Tojo Clan rise over a 10 billion yen heist.