Are You Me? / Rabbit's Happy Birthday Party
S1, E2: Are You Me? - When a note comes floating through Pooh's window, he discovers he's been invited to lunch by someone who's signed the note simply 'me.' Pooh sets off on an hilarious series of conversations with his friends, in an effort to find out who 'me' is. Rabbit's Happy Birthday Party - When Piglet and Pooh are informed that they've been invited to Rabbit's birthday party, they quickly gather gifts for the festive occasion. When an incident diverts our couple into the 'Scary Woods,' they must use all their brain power (and Rabbit's gifts) to make it to the party.