The Originals Beautiful Mistake
S3, E6: Elijah and Freya do whatever it takes to protect Rebekah; Klaus tries to determine where Aurora's loyalties lie; Hayley and Marcel make a disturbing discovery; Detective Kinney (Jason Dohring) fights for his life.