Blue Exorcist Brothers
S1, E3: Vowing to become an exorcist, Rin is taken to True Cross Academy by the mysterious Mephisto Pheles, a friend of their late father. The colossal, fortress-like school; Yukio at the top of the class - it's all so mind-boggling for Rin! Later, Rin heads to the Exorcist Cram School, as Mephisto strictly warns: "You must keep that you're the son of Satan confidential."