Early Highland Maya - Izapa to Kaminaljuyu
S1, E6: Tracing the origin of the Maya civilization to a dramatic change in the nature of public monuments; studying early Maya highland cities such as Izapa, with its amazing religious carvings; Kaminaljuyu and the dawn of the Classic Maya period.