East Coast Toast
S1, E6: The Brooks family head to Savannah to film Flau'Jae's music video; Jessica and Breanna head to New York for fashion week; Sam struggles with the decision to keep Kennie in home school; Cool and Kelly argue about Daelyanna being overscheduled.