Family Karma Episode 2
S1, E2: With the dirt about his family out in the open, Vishal sweeps it back under the rug, which doesn't sit well with Anisha; despite the tension, it's all smiles and flannel at a local pumpkin patch until Brian drops a bombshell on Monica.