Rookie Cops Episode 6
S1, E6: Students are studying hard for the midterm exams in order to get the best rank; Seunghyun witnesses Hyunseok cheating during the exam; Hyunseok threatens Seunghyun that if Seunghyun does not move on this issue he will get revenge.