Fifth Chair
S1, E2: Inspired by Hailey's passion, Rodrigo insists that she play with the orchestra, over Gloria's objections. Veteran maestro Thomas tries to rise above his resentment of Rodrigo, only to face more humiliations. Hailey pays a late night visit to Alex.