Flash vs. Arrow
S1, E8: Barry is thrilled when a case brings Oliver, Diggle and Felicity to Central City. A metahuman named Ray Bivolo -- who causes people to lose control of their emotions -- infects Barry and Eddie wants a task force to stop the Flash, infuriating Iris.