Goodbyes and Breakups
S1, E5: After the summer break, Valentino Rossi communicates his most important decision of the year. The relationship between Yamaha and Maverick Viñales is on the brink of disaster. Jorge Martín is showing a return to form after his almost career-ending crash at Portimao. Austria holds two GP’s in a row. Is it possible for KTM to win in their own backyard? Anything can happen in a rainy race.