I Just Wanted to Catch Up to My Little Sister, That's All
S1, E4: At Towano Chikai's signing, a beautiful woman proclaims herself a huge fan of his work; to Yuu's surprise, that woman is the popular voice actress Minazuki Sakura, who got so absorbed into the novels that she starts calling Yuu "onii-chan."