Made in Chelsea I'm So Honest with Everyone, Maybe It's a Downfall
S1, E3: The group goes on a hunting holiday; Funda confronts Caggie about her feelings for Spencer; Millie and Rosie both want to date Hugo; Ollie seeks relationship advice from Binky.