Jamaica and Paris Takeover
S1 E1: Hip Hop World is a brand new series following both renowned and up-and-coming hip hop artists as they create tracks inspired by their travel around the globe. In this episode DJ Khaled goes to Jamaica to tap into the island that holds a special place in his heart and Lola Brooke goes to Paris to break new creative ground.