Jesus and Mary in the Proto-Gospel of James
S1, E2: Learning about the early Christian apocrypha with an extended reflection on the Virgin Mary; finding out that much of Virgin Mary's life's story comes from the Proto-Gospel of James, which fills in many gaps from the canonical gospels.