Katie Whetsell: Finding Nemo -- The Musical
S1, E4: Katie Whetsell's emotional journey to Disney culminates in her portrayal of Dory; Katie's day is spent spreading positivity as she takes the stage as Dory in Disney's Animal Kingdom Park's production of "Finding Nemo -- The Musical."