The Mighty Nein Mote of Possibility
S1, E1: An explosion at the border pushes Wildemount towards war; Beauregard Lionett uncovers a sinister scheme lurking in the shadows; Caleb Widogast forms an unexpected alliance to infiltrate a magical pet shop.