Wotakoi: Love Is Hard for Otaku Narumi and Hirotaka Meets Again, And ...
S1, E1: Narumi changes jobs following a breakup and reunites with childhood friend Hirotaka at her new workplace; their secret, geeky hobbies make their interactions awkward.