Persian Capitals and Royal Palaces
S1, E6: The five Persian capitals; Pasargadae, Ecbatana, Babylon, Susa and Persepolis; built in strategic, fortified locations, these cities are major symbols of power for the great kings; exploring the great hall at Persepolis, which holds 10,000 guests.